Pratite mjesečni Q&A ROZP i doznajte svoja potrošačka prava

Napisala:Ana Smoljak

18/08/2025

Svaki mjesec Razvojna organizacija za zaštitu potrošača (ROZP) objavljuje 10 stvarnih pitanja potrošača i stručne odgovore koji pomažu svima nama bolje razumjeti svoja prava u kupnji proizvoda i korištenju usluga. Ako ste se i sami našli u sličnoj situaciji, saznajte koja su vaša prava i kome se možete obratiti.

🔹 Srpanj donosi aktualna pitanja, poput:
👉 “Taksist mi je naplatio 48 eura za vožnju od 5 kilometara. Je li to u redu i u skladu s propisima?”
➡️ Cijene taksi prijevoza nisu državom propisane, ali moraju biti jasno istaknute u vozilu i vidljive putniku prije vožnje. Ako je cijena bila unaprijed poznata i obračunata prema cjeniku, ona može biti visoka, ali nije nužno protuzakonita. No, ako cjenik nije istaknut ili je naplaćeno više od objavljene cijene, radi se o povredi propisa. U tom slučaju prijavu možete podnijeti prometnom inspektoratu ili lokalnoj upravi nadležnoj za nadzor taksi usluga. Preporuka je čuvati račun i, ako je moguće, fotografirati cjenik u vozilu.

Cijeli Q&A za srpanj pročitajte ovdje 👉 10 pitanja – srpanj

🔹 Pročitajte i pitanja iz prethodnih mjeseci:

👉 Redovito pratite Q&A ROZP i budite informirani – jer informirani potrošač je i zaštićen potrošač.

Možda će vas zanimati..